آ
-
آزمایش
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
-
آزمایش
یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
-
آزمایش پژوهش محور
آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
-
آزمایشگاه
چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
آزمایشگاه شیمی
روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
-
آزمایشهای ساده
طراحی آزمایشهای ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
-
آموزش
روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
-
آموزش
طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
-
آموزش بازی محور
بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
-
آموزش شیمی
بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتابهای شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
-
آموزش شیمی
نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
-
آموزش شیمی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
-
آموزش شیمی
آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
-
آموزش شیمی
یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
-
آموزش نانوفناوری
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
ا
-
اتم
بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
-
اجرای فعالیت
طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
-
اجزای سازنده مواد
بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
-
اخلاقی-رفتاری
بیان ویژگیهای یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
-
اصول آموزشی
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
-
اصول ایمنی
نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
-
الکتروشیمیایی
طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
-
انواع مواد
بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
ب
-
برقکافت
طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
پ
-
پایه دهم
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
-
پرسشگری
آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
-
پژوهش و نوآوری
نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
-
پیشرفت
نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
-
پیشرفت تحصیلی
یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
-
پیوند شیمیایی
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
-
پیوند فلزی
بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
-
پیوند کووالانسی
بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
-
پیوند هیدروژنی
بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
-
پیوند واندروالسی
بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
-
پیوند یونی
بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
ت
-
تجهیزات ایمنی
نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
-
تحلیل محتوا
بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتابهای شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های ششگانهی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
-
تحلیل محتوا
مؤلفههای هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]
-
تدریس پذیری
تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های ششگانهی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
-
تدریس شیمی
بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
-
تشکیل پیوند یونی
بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
ج
-
جدول دورهای عنصرها
بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
چ
-
چالش ها
چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
ح
-
حرفهای-تخصصی
بیان ویژگیهای یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
خ
-
خواصّ تناوبی
بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
د
-
دانستههای دانشآموزان
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
-
دانشآموز
بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
-
دانش آموزان دوره دوم متوسطه
بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
-
دبیران شیمی
چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
دبیرخوب
بیان ویژگیهای یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
-
دوران کرونا
چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
دوره اول متوسطه
بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
-
دوره دوم متوسطه
بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتابهای شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
-
دوره های برخط
روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
ر
-
راهبرد تدریس
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
-
راهکار بهبود آموزشی
بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
-
روش ترکیبی
آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
-
روش های سنتی
اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های ششگانهی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
س
-
ساختار اتم
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
ش
-
شبیه سازی
طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
-
شیمی
بیان ویژگیهای یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
-
شیمی
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
-
شیمی
آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
-
شیمی دهم
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
-
شیمی دهم
بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
-
شیمی سبز
نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
-
شیمی متوسطه
طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
ط
-
طراحی فعالیت
طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
ع
-
عدد آووگادرو
بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
-
علم
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
غ
-
غیرحضوری
روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
ف
-
فرصت ها
چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
-
فعال و غیر فعال بودن متن کتاب درسی
تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های ششگانهی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
-
فناوری در آموزش شیمی
آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
-
فهم دانشآموزان
طراحی آزمایشهای ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
ک
-
کتاب شیمی
بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتابهای شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
-
کتاب شیمی (3) پایه دوازدهم
مؤلفههای هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]
-
کجفهمی
بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
-
کج فهمی
طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
-
کج فهمی
بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
-
کج فهمی
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
-
کیفیت آموزشی
رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
ل
-
لایه الکترونی
بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
م
-
مجازی
روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
-
مدل بور
طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
-
مفاهیم شیمی
طراحی آزمایشهای ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
-
میکروسکوپ
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
ن
-
نانوفناوری
چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
-
نرم افزارهای آزمایشگاهی
آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
-
نسل امروز
آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
-
نکات ایمنی در آزمایشگاه
نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
و
-
واحد یادگیری
طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
ه
-
هویت ملی
مؤلفههای هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]
ی
-
یادگیری
اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
یادگیری
یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
-
یادگیری پذیری
تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های ششگانهی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
-
یادگیری شیمی
طراحی آزمایشهای ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
-
یادگیری عمیق
بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
-
یادگیری فعال با فناوری
اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
یادگیری مبتنی بر زمینه
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
-
یادگیری مشاهدهای
اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
-
یون
بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد