نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایش اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
  • آزمایش یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
  • آزمایش پژوهش محور آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
  • آزمایشگاه چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • آزمایشگاه شیمی روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
  • آزمایش‌های ساده طراحی آزمایش‌های ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
  • آموزش روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
  • آموزش طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
  • آموزش بازی‌ محور بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
  • آموزش شیمی بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتاب‌های شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
  • آموزش شیمی نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
  • آموزش شیمی تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
  • آموزش شیمی آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
  • آموزش شیمی یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
  • آموزش نانوفناوری چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]

ا

  • اتم بررسی برخی از کج‌‌فهمی‌های اساسی و رایج دانش‌آموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
  • اجرای فعالیت طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
  • اجزای سازنده مواد بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
  • اخلاقی-رفتاری بیان ویژگی‌های یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
  • اصول آموزشی چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
  • اصول ایمنی نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
  • الکتروشیمیایی طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]
  • انواع مواد بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]

ب

  • برقکافت طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]

پ

  • پایه دهم رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
  • پرسشگری آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
  • پژوهش و نوآوری نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
  • پیشرفت نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 1-2]
  • پیشرفت تحصیلی یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
  • پیوند شیمیایی رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
  • پیوند فلزی بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
  • پیوند کووالانسی بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
  • پیوند هیدروژنی بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
  • پیوند واندروالسی بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]
  • پیوند یونی بررسی پیوند های شیمیایی در اتصال کریستالی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 43-56]

ت

  • تجهیزات ایمنی نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
  • تحلیل محتوا بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتاب‌های شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های شش‌گانه‌ی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
  • تحلیل محتوا مؤلفه‌های هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]
  • تدریس پذیری تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های شش‌گانه‌ی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
  • تدریس شیمی بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
  • تشکیل پیوند یونی بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]

ج

  • جدول دوره‌ای عنصرها بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]

چ

  • چالش ها چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]

ح

  • حرفه‌ای-تخصصی بیان ویژگی‌های یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]

خ

  • خواصّ تناوبی بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]

د

  • دانسته‌های دانش‌آموزان اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
  • دانش‌آموز بررسی برخی از کج‌‌فهمی‌های اساسی و رایج دانش‌آموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
  • دانش آموزان دوره دوم متوسطه بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
  • دبیران شیمی چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • دبیرخوب بیان ویژگی‌های یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
  • دوران کرونا چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • دوره اول متوسطه بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
  • دوره دوم متوسطه بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتاب‌های شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
  • دوره های برخط روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]

ر

  • راهبرد تدریس تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
  • راهکار بهبود آموزشی بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]
  • روش ترکیبی آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
  • روش های سنتی اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • روش ویلیام رومی تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های شش‌گانه‌ی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]

س

  • ساختار اتم رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]

ش

  • شبیه سازی طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
  • شیمی بیان ویژگی‌های یک دبیر شیمی خوب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 1-25]
  • شیمی رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
  • شیمی آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
  • شیمی دهم اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
  • شیمی دهم بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
  • شیمی سبز نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]
  • شیمی متوسطه طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]

ط

  • طراحی فعالیت طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]

ع

  • عدد آووگادرو بررسی برخی از کج‌‌فهمی‌های اساسی و رایج دانش‌آموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
  • علم چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]

غ

  • غیرحضوری روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]

ف

  • فرصت ها چالش ها و فرصت های دبیران در آموزش شیمی و آزمایشگاه در دوران کرونا: مطالعه موردی دبیران شیمی نواحی چهارگانه شیراز [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 71-82]
  • فعال و غیر فعال بودن متن کتاب درسی تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های شش‌گانه‌ی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
  • فناوری در آموزش شیمی آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
  • فهم دانش‌آموزان طراحی آزمایش‌های ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]

ک

  • کتاب شیمی بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتاب‌های شیمی دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 3-27]
  • کتاب شیمی (3) پایه دوازدهم مؤلفه‌های هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]
  • کج‌فهمی بررسی برخی از کج‌‌فهمی‌های اساسی و رایج دانش‌آموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]
  • کج فهمی طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
  • کج فهمی بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 13-24]
  • کج فهمی رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]
  • کیفیت آموزشی رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 52-67]

ل

  • لایه الکترونی بررسی برخی از کج‌‌فهمی‌های اساسی و رایج دانش‌آموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 43-62]

م

  • مجازی روش های غیرحضوری در تدریس آزمایشگاه شیمی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 44-60]
  • مدل بور طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 28-42]
  • مفاهیم شیمی طراحی آزمایش‌های ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
  • میکروسکوپ چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]

ن

  • نانوفناوری چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 6-18]
  • نرم افزار‌های آزمایشگاهی آموزش شیمی با نرم افزارهای آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-92]
  • نسل امروز آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 68-82]
  • نکات ایمنی در آزمایشگاه نقش و اهمیت رعایت اصول ایمنی در کارهای آزمایشگاهی [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 30-42]

و

  • واحد یادگیری طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 82-97]

ه

  • هویت ملی مؤلفه‌های هویت ملی در کتاب شیمی دوازدهم [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 57-71]

ی

  • یادگیری اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • یادگیری یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 98-106]
  • یادگیری پذیری تحلیل محتوای کمی و کیفی فصل سوم کتاب شیمی دهم چاپ 1402 به روش ویلیام رومی و با توجه به ساحت های شش‌گانه‌ی تعلیم و تربیت [دوره 5، شماره 4، 1402، صفحه 19-29]
  • یادگیری شیمی طراحی آزمایش‌های ساده جهت تسهیل یادگیری مفاهیم شیمی متوسطه دوم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 26-43]
  • یادگیری عمیق بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 40-51]
  • یادگیری فعال با فناوری اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • یادگیری مبتنی بر زمینه تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور [دوره 5، شماره 3، 1402، صفحه 63-81]
  • یادگیری مشاهده‌ای اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 25-39]
  • یون بررسی نقاط ضعف دانش آموزان در درک مفهوم یون و تشکیل پیوند یونی و ارائه راهکارهای بهبود آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 61-70]